sleep in love.

Här hemma sitter man med lite feber, det håller dock på att bli bättre men känner mig inte på topp. Vaknade vid tolv och har sett andra avenyn ett tag. Får väll ta något till frukost för jag åt ingen middag igår. Där efter ska jag ta och göra mina läxor, de är ett MÅSTE! Senare ikväll ska jag färga håret, det är också ett måste. Och nu blir det mörkare, mörkbrunt typ. Sen på torsdag om jag nu är frisk ska jag dra in till malmö och handla ny hårförlägning med eller utan mamma. Faast fattar inte varför jag färgar de mörkare när jag sitter och kollar på mitt blonda hår och vill ha tillbaka de.. Gillar denna bilden otorligt mycket! hehe bara måste sakna håret, conversen och en sommar outfit. jaja, stay tuned!



och mina smala ben höhö!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin