tänka tillbaka och bara minnas de bra.



godmorgon sunshines!
hade tänkt att vara inne på bloggen lite mer igen. Idag vakna man ganska sent efter som man har studiedag. Gjorde frukost till mig och syster. Dock kunde vi inte komma överens om vad vi skulle se så jag gick upp på mitt rum och kolla skins och hon fick se playhouse disney. om ni ville veta de. Efter ett tag ville min syster baka så de har vi gjort nu, kladdkaksmuffins! hhehe. Sitter nere i köket och kollar på dem goda sakerna i ugnen nu. Sen ska jag kanske ta och springa slingan (om louise svarar och pallar) annars blir det att hoppa in i duschen och sen bara ligga hemma och softa hela kvällen. men stay tuned ? kommer säkerligen ett inlägg senare om vad som händer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin