babe, ditt leende är vackrare än alla stjärnor på himlen


Kärlek är när du ser på mig, och jag får den där känslan i hela kroppen. Jag skrattar för att jag är så lycklig, jag ler för att jag är så kär och jag känner en trygghet som bara finns med dig. När du rör vid mig, när du ler mot mig, när du håller om mig..  när man får glädjetårar av att höra dig säga jag älskar dig för första gången. Ett ögonblick som var så magiskt att ord inte ens kan beskriva det.. man kan ju inte få djupare känslor än det här? Joda det kan man, och det visar du varje gång du kysser mig... när orden jag älskar dig plötsligt betydde så otroligt mycket att det blev svårt att säga det. Känslan av att veta att man alltid har någon där, som man vet stöttar en i allt. Som man vet aldrig skulle svika en. när jag får mina utbrott av lycka som görs så att jag bara kastar mig på dig och pussar dig tills du inte kan andas längre, eller när jag ser besvikelsen i dina ögon när jag inte förstår hur mycket jag betyder för dig. När man känner att ens kärlek är helt oersättlig, när man inte klarar av att vara utan den andra, när man vill känna närheten hela tiden, när man blir helt hög av doften.. Då är det äkta. Kärlek är när jag sitter och skriver det här och verkligen försöker få fram mina känslor, men det går inte. För det finns inga ord som kan beskriva vad jag känner för dig älskling. 

Jag börjar med att säga tack.. Tack för alla dagar, all tid med dig har aldrig haft det såhär bra. Säger riktigt stolt du är min pojkvän. 2 månader sen de blev vi två men shit är lika kär som de vore igår. Du gör mig hel! Så älskling jag är mer än glad, att få ha dig i mitt liv känns för underbart. 9 januari baby de var dagen då du och jag blev ett och slutade vara två, jag hoppas de föralltid kommer vara så.  Pontus Petersson jag vill bara du ska veta att vad som än händer kommer jag alltid vara din. Kommer aldrig släppa dig, du är faktiskt fast jag beklagar. Mitt hjärta smällter när du ler åt mitt håll. Du är de finaste jag har sett men det vet du väll om. Sen den där första gången jag såg dig, har jag haft den dära känslan som är speciell och allt den säger mig är att jag älskar dig. Du är min livs glädje, du är min och jag är din. Du är hela mitt fkn liv. Hoppas du tycker som jag att vara vänner var bra men tillsammans är så sjukt underbart. För mig är du allting och lite mer. Pontus, att jag aldirg lämnar dig är något jag svär på ♥
du är bäst hihi

UPDATE!!! fick såklart uber gulligt svar från älskling :') :
Postat av: julia

gud vilken fin blogg !

2011-03-10 @ 07:22:07
URL: http://jjelly.blogg.se/
Postat av: Lisa

Duu, bilden är uppochner :)

2011-03-10 @ 11:02:02
Postat av: Anonym

FYFAN VAD GULLIGT !

2011-03-10 @ 16:45:12
URL: http://astridmanglind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin