10 månader och mycket mer



Sitter i skolan och har jätte kul! Verkligen. Matte provet idag gick åt helvete och vår lärare är fucked up. Annars rullar allt på, började halv tolv idag så är på awsome humör. Igår efter skolan satt jag och Tanja på center syd ute i det äckligt kalla vädret för att ta bussen till hoferup. När jag kom hem blev det duschen och fixa mig lite. Pontus kom lite innan sex efter som vi hade 10 underbara månader igår (även om den sista månaden har varit knas) sen gick vi direkt till bussen för att åka till malmö. Åt god pizza på entre och väntade ca en timme på att se Footloose på bio. Den var sjukt bra, tyckte jag hehe. Gillar såna filmer. Var hemma lite innan ett sen och då blev det sova för oss. Nu ska jag ha engelska, ciao.

Postat av: cindy's ▲

Klicka gärna in på min blogg och få massor av mode inspirationer!

Följ mig gärna på Bloglovin' också ;)



// http://cindyvuong.blogg.se

2011-11-10 @ 19:13:20
URL: http://cindyvuong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin