22 missade samtal

Vad hände igår egentligen? Jo, jag träffade Pontus som ni alla gott vet vem det är. Vi hade faktiskt skitkul, verkligen. Massa skratt och snack. Men sen stack han hem och jag drog mig bort till caisa. Där det var lite folk. Stannade inte där så länge, hade följe en bit med johannes och klint sen cyklade hem i den läskiga skogen, FULLT med dimma över allt. Trodde jag skulle dö igår! Sen hände inte mycket mer, idag blir det en chilla dag. Inte mycket som händer, kanske tar en tur till tanja eller hon hit.
Postat av: JL

Tjo! Såg dig på bussen häromdagen, och blev typ helt jättekär i din väska! Hehe. :) Den var brun med fransar, var har du köpt den?

2011-10-02 @ 13:09:10
URL: http://perfektionist.se/
Postat av: Anonym

hur är det mellan dig och pontus nu ?

2011-10-02 @ 17:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin