no pictures

Tråkig dag i skolan, alltid tisdagar! Plus att jag glömde matkortet så fick ingen tallrik och utan den får man ingen mat! Så min energi dog ut på samhällen. Fyfan vad dryg lektion. Hemma vid ungefär sex för man slutar sent. Annars mår jag hyffsat bra, eller ska inte luras. Har verkligen mått bättre. Men jag klarar mig genom dagarna fint och tycker de går ganska snabbt. Går rykten om att jag ska börja på vipan, och de kanske blir så! Fast på något sätt vill jag vara kvar på polhem!? As najs skola ju, och dom ska ha värst XL-festen snart! Menmen.. skulle ju träffat pontus men fick en fet diss, så det sket sig totallt. Försöker hitta någon i hofterup som vill ses, men de är ju ofta folk är sociala här? Och smsa kan ni göra, men svarar bara vissa!
Postat av: emelie

Hej!

Nu kan du vara med och tävla om att vinna en Iphone 4 i min blogg! Tävlingen är enkel och tar max 1 min att anmäla sig!



Kram

2011-10-05 @ 13:53:55
URL: http://thousandmil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin