tycker till och tänker

Sitter här mitt i natten hjälplös och lost i min egna värld. Jag vill veta var gränsen går när man skojar, när är det kul och när är det inte okej. Hur får man snacka med andra och vad ska man skriva för att göra det hela värre. Folk har fått en helt annan syn på hur det tog slut. Det var inte för att pontus rökte, tror ni det kan ni gå och slänga er. Skulle väl aldrig gjort slut för att han rökte, jag menar snälla? Även om en viss person säger det, får man ju själv börja tänka till om de kan vara troligt! Jag kan mer säga att i ett förhållande måste man vara ärlig och inte ha hemligheter, hålla sånt man lovar och inte dölja saker. Det ska finnas någon slags jämnlikelse och rättvisa! Och det har inte riktigt gått hem här! Så sätter man då massa regler på den andra och tror man kan göra vad man själv vill, så funkar det inte! Så nu får ni sluta tro, för de gör man i kyrkan!
och alla som känner mig, vet att jag har låtit han göra vad fan han vill. så länge jag kunde lita på han.
Postat av: felicia

finns alltid kusin det vet du!<3

2011-10-03 @ 20:30:04
URL: http://feliciaastenberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

började fan gråta när jag hörde att det var slut mellan dej och pontus, ni passade så bra ihop :´(

2011-10-04 @ 19:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin