call my name



Jag trodde jag kunde rita på lektionen! Nej men så gär ser det ut en 100 min historia lektion. Jag bara kladda lite så blev det såhär. Säger inte jag är bra på att rita iallafall! Ingen rolig dag i skolan, inte alls. Men som alla andra dagar tar man igenom sig den. Imorgon har vi också en sån tråkig dag med idrott! Nu ska jag snart dra mig ner och springa lite, 2 gånger i veckan! Och det börjar idag, även det här med att inte äta massa skit. Är ni också såna som går till kylskåpet när ni har tråkigt och inte vet vad ni ska göra? De är jag!!
Postat av: Lisa

är du hel svensk ?? för ditt efternamn e konstigt

2011-09-12 @ 19:48:28
Postat av: TööövwE♥

så himmla fiiin! sötis♥

2011-09-13 @ 21:26:08
URL: http://tovecheer.blogg.se/
Postat av: tava

haha kommentaren över ''ditt efter namn e konstigt'' hahahah lol orkar inte vilken idiot.

aa det jag tänkte säga var, fan vad snyggt du ritar!

2011-09-16 @ 19:23:01
URL: http://tavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin