flyger fritt

Vi kör på ett snabbt morgon inlägg medans jag sitter och käkar min frukost. Igår blev det först att gå till Jensen och inte göra ett skit? Sen stack jag med Kristina och Wallan till Nova. Skulle köpt något att ha på mig till ikväll men blev bara att vi åt (vissa åt ju mer än andra) haha! Hem till Wallan sen och låna lite kläder. Krsitna hjälpte även henne med matten och massa snack i mellan åt. Käkade as goda pannkakor och chillade. Vid åtta drog man hem och gjorde inte ett skit. Gick och la mig tio så kom upp tjugo över sex idag! Idag blir det inte mycket till blogga, för ikväll blir det party! Efter skolan blir det hem till ebba och fixa sig och allt möjligt, sen drar vi till insparken vid tio! Så ni får mer av mig på lördag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin