Grattis sötnos



Jag har inget liv för er att följa under tiden jag går i skolan! Därför de knappt bli några inlägg på bloggen, synd tycker jag. Men Pontus sov här tisdag-onsdag-torsdag och nu sitter jag här själv! Vi börjar planera en resa just nu, sjukt härligt! Dagarna i skolan ser alltid likadana ut nästan så dom är det inte så lönt att ta upp här. Imorgon ska vi ha INSPARK i stadsparken vid tolv ungefär. Vad tror ni vår klass ska bara? Hehe, får ni se imorgon. Dock inget svårt, dom flesta brukar klä ut sig till de! Jag har precis fixat ihop lite kläder, provar det imorgon när jag är fixad och sånt. Ska nog inte vara med på tävlingarna imorgon för här sitter man med lite feber och kan knappt snacka snart, KUL! Imorgon eller ska vi säga om 2 timmar har jag och Pontus åtta månader. Känns lite kontsigt, åtta hela månader liksom? Jaja, ni fick ett lite allt möjligt inlägg här och vill även lägga ut VINNARE för klockan. Klicka in HÄR och se om du vann.
Postat av: hilma :)

vann jag? :D åååh vad nice!

taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack :D

2011-09-09 @ 08:44:43
URL: http://dinhilma.blogg.se/
Postat av: K A R I N

har dragit igång en tävling nu, tävla om ett valfritt iphoneskal för ett värde upp till 500kr! http://kaaaarinn.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-ett-valfritt-iphoneskal.html#comment



förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!

2011-09-09 @ 17:14:21
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin