hårda ord.

Gråter, Grät.. ångrar tårarna.
I två till tre hela timmar kan du förstå det, förlåt.. men var fanns du då? dessutom förföljd inne i lödde, kul! Att sluta smsa och inte bry sig. Att verkligen inte äns fråga hur det är med en. Jag kan verkligen inte fatta just nu. Vad är det för fel och vad är svårt med att tänka innan man gör saker nu förtiden. Så jävla trött på det. Alla dessa lögner och hemligheter, vad fan är det egentligen? Jag stanna hemma för en persons skull nu när de är som svårast, bad den stanna hemma också.. tydligen kunde bara en av oss fatta hur mycket det betyde om man kunde bry sig för en gång skull. Nu är det så att mina ögon håller på att dö och jag vill bara sjunka ner och inte vakna upp just nu. Detta är inte okej längre och jag vill inte ta imot mer skit.


Men jag kan heller inte bara deppa, har så underbara vänner som bryr sig så sjukt mycket! Det är helt fantastiskt. Och imorgon åker jag iväg till mamma, inte träffat på länge! Hoppas på att göra något med tanja och louise på söndag och måndag efter som vi har studiedag då, kärlek till det!

Postat av: elina

finns !

vad händer en sådan här lördag annars då? :)

kram



hade varit kul om du vill vara med på dagens blogg hos mig:http://lifeaselina.blogg.se/2011/october/dagens-blogg.html#comment

2011-10-01 @ 12:41:59
URL: http://lifeaselina.blogg.se/
Postat av: Anonym

är de slut mellan dig o pontus ? ;o

2011-10-01 @ 14:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin