hoppas blixten träffar dig

Jag förstår inte meningen med att skaffa en fejk facebook! Att kopiera mina bilder och låtsas vara sig själv! Kan man verkligen vara så ful så man inte kan ha sina egna bilder på facebook. Eller är man bara riktigt störd och inte har ett liv! Och gränsen går när man märker att samma person eller så.. gör FEJK facebooks med mina kompisar! Lägger ut bilder på mig här från bloggen och skriver med andra killar, att jag älskar dom? Tar upp en uppmärksamhet som inte äns är din, det är mina bilder! min kropp! mitt utseende! Vad fan lägger du ut bilder på mig för? Jag blir riktigt lack, verkligen! Får man inte äns vara sig själv utan att andra ska leka en! Och ska man behöva sätta namnet på sig själv över hela huvudet så ingen kan sno ens utseende! Seriöst var är dagens samhälle påväg! Absolut inte kul att se sånt här. Ska jag sluta blogga eller? För jag vill fan inte någon snor mina bilder och absolut inte bilder på mina kompisar och familj!!! Jag lägger snart en anmälan! NEJ för just det, det kan jag inte! För det har jag redan gjort och facebook tar inte bort det??? Hoppas dom som håller på med detta fattar det inte är okej, inte okej någonstans!

Postat av: elina

shiit vad skuum och sjuk männsika..

finns !

2011-09-14 @ 18:43:00
URL: http://lifeaselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin