Intressekoll

Vi kör intressekoll på några saker. Jag vill ha en ny jacka, en röd everest! Men eftersom mamma köpte en ny förra året tror jag att jag kan glömma hon betalar en. Så kanske tänkte sälja min VITA EVEREST jacka st 34/36 tror jag det är. Som bara var använd 1 månad förra året. Eftersom jag hade först en annan jacka. Sen har jag även fem adidas tröjor som är storlek S/M som jag inte vill ha. Jag vill bara se om någon är intresserad. Skicka såfall ett mail till [email protected]
Postat av: FELICIA STENBERG

vill gärna ha dina adidas (:

är det såna kofter, kram!<3

2011-09-23 @ 19:22:21
URL: http://feliciaastenberg.blogg.se/
Postat av: Rebecka Dahlqvist

Kan du inte lägga ut bilder på allting? :)

Kram ^^

2011-09-26 @ 11:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin