när man var barn

Packa bild från media arbete.

Packaafa Packafaaac Pacfaceboo FACEBOOK! Tror hemsidan facebook börjar ta över min packning till pappi. För varje gång jag lagt ner något i väskan så drar jag mig hit till datorn igen. Icke bra! Bara en vanlig vara hemma dag och sega! Gårdagen spenderades med Pontus och vi kollade Andra Avenyn och käkade chips, dippa och godis!!! Vi var egentligen sjukt taggade på att träffa folk, men som sagt LÖDDE folk. De sket sig och glad för det nu! Ritkigt skönt att man går skolan i lund och spenderar sin vardag där istället med annat folk. Nu ska jag försöka få i det sista i väskorNA och sen vet jag inte om jag ska fixa mig eller inte (ilandsproblem?) Hörs sen.

Postat av: kristinamajstorovic'

är din bakgrund svensk? :)

2011-09-18 @ 16:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin