tyler ward

Godmorgon eller vad man ska säga! Jag vakna ju egentligen elva men Pontus var här och orka inte riktigt göra ett blogginlägg då. Nu har jag duschat och sitter här för att tagga till en lördags kväll med Louise, som jag inte träffat på flera veckor. Jag ska snart försöka ta tag i att plocka undan lite på rummet och fixa mig själv. Gårdagen, om ni vill veta, spenderades själva i huset, jag, Meja och Pontus. Vi lagade tacos, kolla massa tv och idol balnd annat! Jag och Pontus kolla arn sen men jag somna ungefär direkt, käkade lite paprika med dippa och fick min sömn. Just nu funderar jag starkt att gå ner och baka något gott som jag och meja sen kan stoppa i oss. Men fan vad onyttigt!
Postat av: Therese

hej! fin blogg :)

följa varandra via bloglovin :)?

2011-09-24 @ 15:07:04
URL: http://missperfa.blogg.se/
Postat av: isabel

fin blogg :)

2011-09-24 @ 16:40:51
URL: http://isabelolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin