vem vet, inte du..

Jag har inte mycket att säga om dagen! Skola från åtta till tre, ingen höjdare! Efter skolan blev det in till malmö och fixa dadada duuum extensions! Blev fett bra, tycker jag. Sen käka jag och mamma på en restaurang, snackade om allt möjligt och myste. Åkte hem och var hemma ganska sent. Så ingen pontus idag.. sadface! Saknar honom.. träffa ju inte äns han igår? Men idol blev det och lite annat på tv. Fredag är det inspark för vår skola och vår klass har nog valt temat "kaniner", japp killarna också! Så vi taggar till de. Kommer inte bli mycket mer bloggande för jag ska lägga mig i sängen och kolla andra avenyn, även smsa med Pontus. Imorgon är jag hemma sent, slutar fyra sen springa slingan med mamma.. därefter träffa Pontus. Kanske han och jag drar ett blogg inlägg imorgon. Vem vet !?
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

8-3 låter nice :D jag hade skola från 8 på morgonen tills ca 18.00

2011-09-06 @ 00:33:11
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: M*

Hoppas du får en fin tisdag!

2011-09-06 @ 16:43:13
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin